Byron Bay! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Stefan Pol - WaarBenJij.nu Byron Bay! - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Stefan Pol - WaarBenJij.nu

Byron Bay!

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

12 Mei 2010 | Australië, Byron Bay

Nou, ik heb weer een paar dagen overleefd.

Sydney heb ik verlaten door met een Duitse jongen in zijn van mee te rijden.
Hij moest de volgende dag in Brisbane zijn en zou mij afzetten in Byron Bay, wat zo'n 150 kilometer van Brisbane verwijderd is.
Na een rit van 10 uur ben ik dan aangekomen op bestemming en kon ik mijn 2 Duitse en Belgische vriendjes weer begroeten. Yay!

Die avond met nog een Britse jongen en 2 Hollandse dames zitten kaarten en drinken. Was echt een hele mooie avond!

De dag erop zijn we naar de main attractie (op het strand na) van Byron; de lighthouse.
Na een vrij lange wandeling met heel veel trappen bij de vuurtoren aangekomen waar we een prachtige zonsondergang mochten meemaken! Helaas geen fotos kunnen maken want de batterij van mijn camera was leeg.

De dag erop zijn we eerst naar het strand gegaan.
De golven waren echt huge en we konden gewoon waveriden zonder plank. Dit heeft ons best wel lang bezig gehouden, haha.

De 3de en voor mij laatste dag zijn we naar een travelagency gegaan om te kijken wat voor trips ze ons te bieden hadden.

Uiteindelijk hebben we 2 shops tegen elkaar kunnen uitspelen om een pakket voor een mooie prijs in elkaar te flansen voor een mooie prijs.
We gaan nu 3 dagen naar Fraser Island, Whitsunday Islands boottrip 3 dagen en een kano/bushwalk trip van 3 dagen!
That'll keep us busy!

Nu gaan we eerst een hapje eten en dan pakken we de bus naar Surfers Paradise.
De naam van het plaatsje zegt genoeg, dus we zijn van plan daar een board te gaan huren en onze surfskills te verbeteren.

Volgende bericht ongetwijfeld vanuit die plek!

Groeten aan iedereen!!


  • 12 Mei 2010 - 09:06

    Robin:

    Wat gaaf gast! en wij zitten hier maar in de regen :P haha

    Have fun! (dat zal wel lukken denk)

  • 13 Mei 2010 - 11:50

    Laris En Jornt:

    Hey Mate,
    Ik zei toch dat je een super tijd zou hebben!! En nu nog een paar gave tours in het vooruitzicht! Die bushwalk trip hebben wij niet gedaan omdat we twee weken moesten wachten, dus wel optijd reserveren. Veel plzier en succes met surfen.
    Gr. Larissa en Jornt

  • 13 Mei 2010 - 11:53

    Fakelien:

    Hoi Stefan,
    Ik begin bijna te denken dat ik dement word als je ik je berichtjes zo lees. "Ga ik al in het in verleden leven?" Alles komt weer boven.
    Ik ben o.a op Daydream-island geweest(1 v.d.Whitsundayislands).Zag dat het wel een beetje veranderd is in 30 jaar.
    De dagen vliegen voorbij,hè?
    Have fun, je tante.

  • 13 Mei 2010 - 11:55

    Fakelien:

    O ja,
    Wij gaan zondag naar Kos.
    Ook heel avontuurlijk!!!!
    Groetjes ook van de rest hier.

  • 14 Mei 2010 - 05:19

    Rene:

    Klinkt allemaal weer geweldig :-). Frasier Island zal je geweldig gaan vinden....Tip: als je een rondvluchtje vanaf het strand kan doen....doen! Kost weinig en Frasier Island is erg mooi vanuit de lucht. Veel plezier nog Amigo. Gr.Rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Byron Bay

Stefan

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 26557

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Februari 2013

Stage in Suriname met MNO Vervat

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Scandinavia

28 April 2010 - 27 Juni 2010

Down Under

Landen bezocht: