Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stefan Pol - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Sydney, Australië van Stefan Pol - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

04 Mei 2010 | Australië, Sydney

Nou, er zijn weer 2 dagen gewoonweg omgevlogen. Wat gaat de tijd hier ontzettend hard hee!

Zondag na een heel relaxed ontbijtje en rustig even op het dakterras van het hostel (Ik zal een foto van het uitzicht daarvan uploaden straks, het uizicht is namelijk magnificent!) lekker naar Bondi Beach geweest en lekker een middagje bakken en zwemmen gedaan.
Deze keer hadden we ook daadwerkelijk daglicht dus het was iets minder fris als de dag ervoor dat we na zonsondergang nog eventjes het water in waren geweest.

's Avonds waren we uitgenodigd door het hostel om te gaan bbq'en wat ontzettend lekker en heel erg gezellig was.
Al met al alweer een hele goeie dag!

Voor maandag had ik samen met Joery een trip naar de Blue Mountains geboekt.
Helaas beetje aan de prijzige kant, maar dubbel en dwars z'n geld waard uiteindelijk!
De guide was ontzettend grappig en wist heel erg veel te vertellen over bijvoorbeeld de ontstaansgeschiedenis van het bewoonde Australie.

Daarnaast waren de uitzichten en de aangezichten in de Blue Mountains gewoon ge-wel-dig!
Als ik dat eerder wist, misschien dat ik er dan wel iets meer tijd had willen spenderen en daar ergens een hostel had opgezocht.

Nou ga ik weer genieten van de blue sky en 25 graden plus :-)
En tevens even een MacDonalds opzoeken voor het gratis internet daar, en de mogelijkheid om foto's te uploaden via Verena haar laptop, aangezien ik nu lekker cheap bij een free internet huisje zit en daar geen usb apparaten mag gebruiken.
Dus wederom moet er eventjes gewacht worden op de foto's!
But it'll be worth the wait!

Voor de komende paar dagen heb ik in de planning om een dagje te gaan leren surfen, en de dag erna een board te huren met Dennis. Wederom een Duitser die gisteren aangekomen is, en ook graag wilt surfen, maar iets meer ervaring heeft dan ik heb.

Dus, de komende paar dagen weer genoeg te doen dus.

Dus tot de volgende keer maar weer!

Groetjes aan iedereen!

• 04 Mei 2010 - 16:37

Larissa:

Eindelijk in Sydney!! Super!! Leuke verhalen en geniet ervan!!! Zulke mooie uitzichten ga je vast nog veel meer krijgen, dus wen er alvast maar aan :P!! Als het uploaden van de foto's niet lukt omdat ze te groot zijn, moet je ff verkleinprogrammatje downloaden (JPEG resizer) Groetjes Larissa

• 05 Mei 2010 - 08:44

Lisette:

Jeetje ik heb al een hoop verhalen in te halen! Zag net al je foto's op hyves, leuk hoor! Heel veel plezier daar!!

• 05 Mei 2010 - 18:28

Bettina & Kachiri:

tjeetje, wat een avonturen maak je toch mee.
    hoop dat je voldoende foto's maakt en vooral GIGA GENIETEN van al het moois wat je daar ziet.

wij zijn best wel n beetje jaloers hoor, maar we gunnen het je van harte, so for now.....

ENJOY EVERYDAY en vergeet ons niet hè

dikke knuffel en een schop tegen je stoel haha

Bettina & Kachiri

• 07 Mei 2010 - 21:41

RJ:

Hey Pol!

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt.

Ben stiekem wel een beetje jaloers dat ik hier in het koude Noorwegen zit, en jij lekker kan bakken op het strand, haha :D

Ik hou je blog in de gaten!

Greetz!

RJ