Dag 1 - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Stefan Pol - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Stefan Pol - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

16 April 2010 | Nederland, Rijsenhout

So here I am... terug thuis!

Omdat IJsland probeerde ons terug te betalen met een fijne rookpluim kon mijn vliegtuig helaas niet vertrekken.

Ik had gisteravond nog goede hoop. Vanochtend begon de twijfel dan toch echt toe te slaan, gaan we wel vertrekken vandaag?
Na een luxe 1ste klas reis met de ICE richting Düsseldorf Airport was die twijfel dan ook ècht werkelijkheid geworden.

Na mij gemeld te hebben bij de balie van Emirates werd mij fijn verteld dat ik pas dinsdag kan vertrekken. Dinsdag 's avonds!
BALEN!

Nou, we gaan nu maar lekker nog paar dagen thuis hangen dan, hopende dat die stomme vulkaan zich nou koest gaat houden, en dat ik dan dinsdag avond wel mag vertrekken!

Enige voordeel: Waarschijnlijk vlieg ik nu wel met een A380 vanaf Dubai naar Sydney, dat zou nu een B777 geweest zijn :-)

Nou, volgende verslag hopelijk wel vanaf de andere kant van de aardbol!

  • 16 April 2010 - 18:38

    Larissa:

    Hey Stefan,
    Wat ontzettend balen voor je!!! Nu dus nog een paar daagjes wachten...
    Groeten Larissa

  • 17 April 2010 - 02:02

    Marjo:

    He gatsie Stefan dinsdag pas.........dit is echt niet leuk.
    Maar er zit helaas niks anders op.
    Wens je voor dinsdag een hele goede reis.

    Groetjes Marjo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijsenhout

Stefan

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 26548

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Februari 2013

Stage in Suriname met MNO Vervat

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Scandinavia

28 April 2010 - 27 Juni 2010

Down Under

Landen bezocht: