The Australian Dream - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Stefan Pol - WaarBenJij.nu The Australian Dream - Reisverslag uit Rijsenhout, Nederland van Stefan Pol - WaarBenJij.nu

The Australian Dream

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

06 April 2010 | Nederland, Rijsenhout

Nog 10 dagen dan is het eindelijk zo ver!
16 april rond uurtje of half 4 in de middag vertrek ik.
Na een tussenstop in Dubai hoop ik een dag later in Sydney te landen.

Het meeste is nu reeds geregeld, nu de laatste paar dingetjes nog om de puntjes op de I te zetten.

Volgende update zal hoogstwaarschijnlijk vanaf de "eind"bestemming zijn.

Ik hoop dat je me blijft volgen!

  • 07 April 2010 - 14:57

    Romina:

    hey steef!

    dus ik hoef je voorlopig niet te vragen voor concerten? :P maarre ik gaat ook volgend jaar naar australie en nieuw zeeland. Shhh niet verder vertellen hoor :) is nog een geheimpje voor iedereen dus niks krabbelen op hyves dat je t weet haha. Ga jij met een organisatie? zo ja welke en wat heb jij allemaal voorbereid? Hoelang ga je? Naja ik ga me gelijk aanmelden voor je verhalen, ben benieuwd!

    Veel plezier!

  • 13 April 2010 - 05:56

    Marjo:

    Nouuuuuuuu ik ga je volgen hoor hahaha

    Groetjes Marjo

  • 15 April 2010 - 07:05

    Eik:

    Geniet ervan!

  • 15 April 2010 - 09:59

    Robin:

    Have fun dude!

    KAART! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rijsenhout

Stefan

Actief sinds 29 Maart 2010
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 26560

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2012 - 20 Februari 2013

Stage in Suriname met MNO Vervat

18 Juli 2011 - 01 Augustus 2011

Scandinavia

28 April 2010 - 27 Juni 2010

Down Under

Landen bezocht: